Článek
Peugeot 908 RC je limuzína, která v sobě spojuje netradiční design, špičkovou výbavu a ultravýkonný turbodieselový motor, a to vše při přátelském přístupu k životnímu prostředí díky instalaci dvou filtrů pevných částic.
Dvanáct válců a 1200 N.m
Vůz je poháněn dieselovým motorem HDI FAP sestrojeným pro účast v programu podniků Le Mans Series od roku 2007. Tento dvanáctiválec s objemem 5,5 l je schopen vyvinout na dieselový motor bezprecedentní výkony - maximálně 515 kW a hlavně zcela výjimečný točivý moment přesahující 1200 N.m. Těžiště motoru s válci do V pod úhlem 100° je sníženo na maximum.
Motor je umístěn před zadní nápravou a pod ním je ještě připevněna převodovka. Toto kompaktní uspořádání nejen snížilo těžiště, ale také zkrátilo motorovou zástavbu. Za zadní nápravou tak je ještě místo pro zavazadla.
Struktura je vyrobena ze slitiny impregnovaného karbonu a vakuově polymerizovaných hliníkových pláství. Tento samonosný skelet má v zadní části zakomponovaný nosník z trubek, na kterém je připevněn blok mechaniky a nápravové prvky.
Sportovní podvozek
Podvozkové části se skládají z dvojitých trojúhelníkových ramen s odděleně upevněnými těhlicemi, komponenty vpředu i vzadu jsou převzaté díly modelu 407.
Brzdnou reakci zajišťují čtyři kotouče typu monoblok ze slitiny keramického karbonu, která umožňuje snížit hmotnost a zlepšit jejich tepelné charakteristiky. Kola vpředu jsou opatřena pneumatikami Michelin Pilot Sport PS2 255/35 R20 a vzadu 285/30 R21.
Uvnitř sportovní komfort
Vzdušný interiér se splývavými liniemi je vybaven stylově provedenými technologickými doplňky. Všechny funkce vozu (rádio, přehrávač MP3, navigační systém, čtyřzónová klimatizace,...) se ovládají pomocí velké multimediální dotykové obrazovky.
Tato IHM obrazovka (Interface Homme/Machine), umístěná na středové konzole oddělující přední sedadla, je přístupná i pro cestující na zadních sedadlech. Vnitřní prostor obepíná hnědý pás, celokožené čalounění je v odstínu šedá ametyst, najedeme tu i dekorace z leštěného hliníku, chromované doplňky, hodiny BellRoss... Opomenuta nezůstala ani praktická stránka uspořádání interiéru. Cestující mohou využít objemnou odkládací schránku spolujezdce a řadu dalších úložných prostorů ve dveřích a konzolách vpředu i vzadu.