Koncept Vadhó si vybavíte i po letech, protože tato kreace asi jen tak nezapadne. Jedná se totiž o sportovní automobil s motorem umístěným uprostřed. Doslova. Kabina cestujících má totiž tvar letadlového kokpitu a na druhé půli je umístěn ekologický agregát spalující vodík. Samozřejmě, že výměna kabiny a motoru pro pravo- či levostranné řízení je jednoduchá. Řidič však bude muset ztratit všechny návyky z klasického vozu. Spíš by měl mít průpravu z bojových stíhaček, protože řízení bude mít v rukou pomocí dvou joysticků.

Daihatsu + Toyota = Giugiaro

Dalším vozem, který značka představí bude malý Daihatsu D-Compact X-Over. Ten však již známe z loňské "Paříže". Toyota začala spolupracovat s Daihatsu a jak to vypadá, jejich společným výrobkem bude právě tento vůz. Míří do B-segmentu, kde je docela plno.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Vůz však nabídne víc prostoru a vyšší světlou výšku - však také je to crossover (proto také D-Compact). Jestlivse do výroby dostane i velmi pěkný interiér zatím nevíme, ale pravděpodobnost je velmi malá. Podle předchozích informací by Daihatsu mělo nový malý vůz nabízet na evropských trzích, Toyota pak v Japonsku a v Asii.

I Mustang už známe

V Los Angeles se v listopadu loňského roku objevila studie opravdu nádherného Fordu Mustang podle fantazie Fabrizia Giugiara. [celá zpráva] Mohutný a přitom sportovní vůz má základ na současném vozu stejného jména. Jen je nižší, širší a má výkonnější motor. Vidlicový osmiválec má dva kompresory s mezichladiči stlačeného vzduchu. Výkon se tak šplhá někam za hranici 500 koní (přesná hodnota udána není).

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti