Nejvýkonnější verze Renault Mégane Sport, připravená divizí Renault Sport Technologies už nebude jediná. Stejná "stáj" totiž naladila dvoulitrový turbodiesel na výkon 129 kW při 3750 ot./min a točivý moment vylezl na 360 N.m při 2000 ot./min. Toho bylo dosaženo instalací nových piezoeletrických vstřikovačů, zvýšením vstřikovacího tlaku na 1800 barů a nasazením většího turbodmychadla s variabilním nastavením turbínové mříže.

Podle výrobce se Renault Mégane Sport 2.0 dCi spokojí v kombinovaném provozu se 6,5 litry nafty na 100 km při emisích 172 g CO2 na kilometr.

Samozřejmostí je i změna podvozkové skupiny. Snížený a přitvrzený podvozek disponuje také novými brzdovými kotouči o průměru 312 mm vpředu a 300 mm vzadu (tloušťka 28 a 11 mm) s čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Nové je také nastavení ESP, které muselo být přizpůsobeno těžšímu vznětovému motoru.

Nabídka doplňkové výbavy k vozu bude zahrnovat i dvě nastavení - komfortní a sportovní. Ta první bude mít například kola o rozměrech 225/45 R17, ta druhá pak 225/40 R18.

Vůz bude uveden do prodeje v tří- i pětidveřové verzi v dubnu tohoto roku.