Za unikátní letní stáží stojí restaurační skupiny World of Beer, která vlastní nálevny ve velkém množství amerických měst. A jak je vidět, zřejmě i Američané mají zájem se o pivě vzdělávat. Právě tato práce totiž bude na třech vítězných stážistech - objíždět zajímavé pivovary, pivní festivaly a sdílet nabyté informace a fotky pomocí sociálních médií. Bez nadsázky - vysněná práce.

Co je na práci rozhodně také exkluzivní, to je plat. Přinejmenším tedy z českého pohledu. Vítězní kandidáti si za čtyři měsíce vydělají 12 000 dolarů (zhruba 290 tisíc korun) a veškeré cestovní náklady, včetně těch na ubytování, jim budou samozřejmě hrazeny zaměstnavatelem.

Požadavky na potenciální stážisty přitom nejsou nikterak vysoké - musí to umět se sociálními sítěmi a znát rozdíl mezi pivy plzeňského typu a pivy pale ale. No a musí mít rádi zmíněný řetězec, protože by v něm po zmíněné čtyři měsíce trávili docela hodně času. To se ale dá nějak přežít, že?

Žadatelům musí být 21 let, a ačkoliv nemusí být nutně americkými občany, musí mít stálé pracovní povolení na území USA. Místo svého životopisu mají zaslat minutové video, kde co nejlépe zdůvodní, proč jsou právě oni těmi nejlepšími kandidáty na zmíněnou pozici.