Článek
Když se čokolatiérské mistrovství setká s klenotnickým řemeslem, musí vzniknout nutně něco luxusního a velmi drahého. A přesně to je i případ bonboniéry od Ross Limited. Netypicky začneme cenou. Ta činí 14 000 dolarů, tedy asi 345 000 korun (cena nového auta). Existuje vůbec něco, co může tuto cenu opodstatnit?
Pokud by se dala odůvodnit čímkoli, množství sladkých bonbónů v sadě to jistě nebude. Těch je totiž pouze šest.
Každý z nich symbolizuje jeden přírodní element. Čtyřstěn představuje oheň, osmistěn vzduch, kostka zemi, dvanáctistěn éter, dvacetistěn vodu a koule vakuum. Krásná pohádka. A nepomůže ani zabalení do pozlaceného papíru a to, že se bonbóny ukrývají v krásném obalu z vulkanického skla.
Kolekce byla podle výrobce inspirována třemi hollywoodskými kráskami – Vivien Leighovou, Audrey Hepburnovou a Marilyn Monroe.
„Tyto tři superhvězdy nám během svých životů ukazovaly, jak se tvoří absolutní krása. To je naše hodnota a také důvod, proč je náš výrobek odkázán právě jim,” uvedl zakladatel společnost Adilkhan Sartajev.