Příprava „Černého diamantu“ – tak byla delikatesa pojmenována – trvá pět týdnů a lahůdka podávaná v kavárně Scoopi obsahuje vzácné ingredience jako vanilku z Madagaskaru či íránský šafrán.

Vše je nakonec ozdobeno plátky italského černého lanýže, 23karátového jedlého zlata a servírováno v poháru značky Versace. Od Versaceho je i lžička a stejně jako pohár si ji zákazník může po konzumaci ponechat.

Majitel se o odběr nebojí

„Populární zmrzliny stojí sice méně, myslím si ale, že dubajští, stále náročnější zákazníci budou ochotni si za výrobek vyšší kvality připlatit,“ řekl majitel kavárny a autor exotického receptu Zubin Doši serveru arabianbusiness.com.

Jestliže jste však stále přesvědčeni, že byste dvacet tisíc mohli utratit lepším způsobem, můžete si v podniku objednat klasičtější sorbety, mražené jogurty nebo belgické vafle.