Jak poznamenala mnohá média - toaletní papír je zbožím, které lidé používají každý den, ale do titulků médií se dostává opravdu jen sporadicky. Obvykle ve chvíli, když je ho v nějaké zemi nedostatek. To se však rozhodl změnit německý designér Fritz Loibl.

Loibl vyzdobil toaletní papír motivy ze 24karátového zlata, čímž přinejmenším přiměl nejednoho člověka pozvednout obočí. Pokud nezaujme samotný produkt, málokoho už nechá v klidu jeho cena. Za jednu roli požaduje 179 euro, tedy zhruba pět tisíc korun.

Všechny uživatele toalet (nebo přinejmenším ty, u kterých převládají peníze v peněžence nad mozkem v hlavě) pak jistě potěší, že Němec rozesílá tyto role toaletního papíru po celém světě. Zajímavé je snad jen to, že si můžete nechat natisknout na toaletní papír vlastní design - třeba své iniciály či tvář vaší expřítelkyně. Vynalézavosti se meze nekladou.

Loibl tvrdí, že lidé si jeho toaletní papír objednávají převážně jako dar pro někoho ze svých blízkých či jako dekoraci. Většina jeho zákazníků se prý pohybuje v oblasti luxusního hoteliérství či prodeje nejrůznějšího drahého zboží.