Článek
Trubkový rám s plastovou karoserií bez jakýchkoli výstřelků skrývá tu pravou Ameriku. Základ je totiž brán z nového Chevroletu Corvette C6. Podvozek a pružení však samozřejmě prošlo speciální úpravou, kterou je možné vidět na závodních automobilech. Ve středu uložený motor pochází z produkce GM - jedná se o ohromný vidlicový osmiválec o objemu 5,7 l s výkonem 257 kW v případě slabší verze, nebo po úpravách velmi slušných 378 kW. Jen 20 kg přes tunu vážící vůz s tímto agregátem tak má velmi slušné vlastnosti. Na stovku zvládne vystřelit z klidu za 3,5 s. Maximální rychlost výrobce neudává.
Automobil je určen především pro závodní tratě. Přísně aerodynamická karoserie má z vzor sportovní vozy z vytrvalostních závodů, ale přidává jim něco navíc. Prostornější kabina pojme i dva solidně urostlé cestující a nezapomnělo se ani na komfort odvětrávání. Teploty kolem šedesáti stupňů celsia, které musí snášet závodníci s řvoucími motory za sedadly je zde nemyslitelný. Výrobce dokáže do vozu dodat i klimatizaci, elektricky stahovatelná okénka a slušně vybavený interiér. To dokazuje, že nejen na závodních tratích je možné Factory Five Racing GTM najít.