Wells se rozhodl zkoumat psychologický dopad krize na americkou vyšší střední střídu. Co se vlastně děje v hlavách lidí, kteří považují za samozřejmé žít ve vilách se třemi auty v garážích a navštěvovat snobský golfový klub? Proč plní ordinace psychologů?
  
Člověk neznalý prostředí by si řekl, že někomu, kdo vydělává tolik peněz, nemůže nezaměstnanost způsobit tolik problémů jako chudákovi. Wellsovi Manažeři ale díky své aroganci a zvláštní omezenosti myšlení vnímají ztrátu pozice jako konec života.

Jeho postavy se natolik identifikují se svými penězi, že si nedovedou představit jak žít jinak. Prodat porsche znamená životní tragédii a nabídku na obyčejnou práci v rodinné stavební firmě vnímají tito nagelovaní "borci" jako urážku. 

„Volím si smrt,“ říká jako by v žertu sedmatřicetiletý Bobby, když se ho manželka ptá, na čem mohou ušetřit. Je ale znát, že to myslí trochu vážně. Jeho kolega Phil vzápětí skutečně spáchá sebevraždu.

 Slušné herecké výkony a kousavé dialogy

Bobby naštěstí včas pochopí, že žít se dá i bez firemího tryskáče a k sebevraždě nesměřuje. Přijme horší práci a překvapeně zjišťuje, že syn a manželka se s ním dál normálně baví. Není považován za životního zkrachovalce, a když po roce dostane nabídku na výhodný manažerský post, kvůli kterému by se musel přestěhovat a možná vzdát rodinné pohody, váhá, zda mu to vůbec stojí za to.

Manažeři oplývají slušnými hereckými výkony a krásně kousavými dialogy plnými ironie. Drsný humor dodávají např. rady v pracovní agentuře, kde všichni manažeři skončí po velkém propouštění, a slovní přestřelky mezi Bobbym a jeho švagrem, který jako stavbař pohrdá kravaťáky všeho druhu.