Herečka Maria de Medeiros uvedla, že scénář Hitlera v Hollywoodu ji okamžitě zaujal, protože je velmi originální. Podle ní není o souboji mezi americkou a evropskou kinematografií, ale o souboji mezi uměním a průmyslem.

„Hollywoodu jsme nikdy nepodlehla. Měla jsem možnost pracovat s americkými režiséry jako umělkyně,“ uvedla na tiskové konferenci portugalská herečka, která se proslavila v Tarantinově Pulp Fiction jako Fabienne.

Na natáčení s Quentinem Tarantinem a Brucem Willisem má velmi pěkné vzpomínky: „Probíhalo to jako u nezávislého filmu, on to taky v podstatě byl nezávislý film, odvážný projekt. Když jsem viděla scénář, říkala jsem si, že je geniální, bylo to rafinované a originální. Šlo to proti běžným hollywoodským filmům. Film si vydobyl velký úspěch, ale kdyby Quentin nebyl Američan, kdo ví, jak by to dopadlo.“

Národní kinematografie nemohou do světa

Režisér Sojcher vyzdvihl, že obě dámy prokázaly „úžasnou schopnost humoru“, když hrály samy sebe. „Doufám, že ten film neni vnímán jako antiamerický. Já si vážím některých hollywoodských i amerických nezávislých filmů. Jde tu o to, že jsou národní kinematografie, které mají poblém dostat se do světa... Mnoho lidí chodí výhradně na americké filmy nebo filmy své země. Přitom všechny kinematografie na celém světě nabízejí obrovské bohatství."

Producenti filmu dodali, že na začátku bylo hodně kompikací s tím, že film nabízeli jako falešný dokument a lidé nerozuměli tomu, jestli je to pravda nebo ne. Dnes už pojem falešný dokument nepoužívají a říkají hyperfikce.