Článek
Vysoká Kanaďanka v tmavém kalhotovém kostýmu vedla orchestr temperamentními gesty a i v orchestrálních číslech prokázala, že nepatří do světové špičky náhodou. Její doména je ale v opeře, a tak v ní ruská hvězda mezinárodních operních scén našla skvělou partnerku.
Borodinová zaujala hlavně první polovinou, v níž se předvedla v ruském repertoáru, ve scénách z oper Čajkovského, Dargomyžského, Rimského-Korsakova a v sólu z Prokofjevova oratoria Alexander Něvský.
Její hlas je spíše vhodný pro dramatické hrdinky než milovnice, což se potvrdilo i ve druhé části, ve francouzských i italských áriích (Bizet, Ponchielli, Saint-Saëns). Proslavenou rolí pěvkyně je Dalila v Samsonovi a Dalile a tou nadchla i v Praze. Po ovacích publika přidala i další árii Saint-Saënsovy hrdinky.
Pražský debut Borodinové byl po koncertech pianisty Radu Lupua vrcholem prvního festivalového týdne.