Článek
Pořad sestavený z domácích videí, který většinou dominoval večerům, tentokrát zaujal 35 % diváků, Co teď a co potom na sledovalo na ČT 1 16,8 % diváků, což je představuje 731 000 párů očí. Je to i v absolutních číslech méně než následující Banánové rybičky, které udržují zájem pětiny diváků , naposled je upřednostnilo 21,5 %, tedy nějakých 814 000. Zbylých 10,5 % si vybralo Magickou hlubinu (The Big Blue) na ČT 2.
Výsledky jasně ukazují, že popularita archivních seriálů trvá. Zemana sledovalo dokonce více lidí, než kolik se jich dívalo na od 22:25 na Občanské judo, k němuž zasedlo 1,5 miliónu diváků.
Loňský rok také potvrdil, že samotná doba vzniku nestačí, ne všechny měly takový úspěch jako seriál z vojny Chlapci a chlapi či Dnes večer v jednom domě. Zaostali jak My všichni školou povinní tak Druhý dech (více v ročence).
Jasně se ukázalo, že větší zájem vyvolávají seriály zdařilejší a hlavně známější, už ve své době úspěšnější, s atraktivnějšími tématy, lepším hereckým obsazením a zdařilejší. Ideologický nátěr nepředstavuje žádný problém, někdy dokonce přispívá k popularitě, což nutně neznamená, že by vyvolával nostalgii po komunistických časech, někdy ideologické pasáže vyvolávají smích. Současný zájem ukázal, že major Zeman se stal bezesporu kultovním dílem.