Hlavní obsah

TV: DiCaprio propadl, vládl vyčpělý šoubyznys

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

TV sledovanost je v létě na minimu a stejně jako minulý týden se nejsledovanějším nezpravodajským pořadem stalo opakování starých estrád ČT s názvem To je šoubyznys. Letec Leonarda DiCapria úplně propadl.

Článek

Téměř 1,4 miliónu diváků podle ATO Mediaresearch sledovalo reprízový pořad To je šoubyznys. Uvolněte se, prosím (také opakování) zvolilo 0,8 miliónu lidí a podobně (ne)úspěšný byl film Hombre.

Na Nově zvítězil nedělní Jurský park 3 (téměř 1,2 miliónu). Slušně dopadla reality show Výměna manželek (jeden milión) a film Hlava rodiny 2: Tatínek nebo dědeček (jeden milión). Velkofilm Letec s Leonardem DiCapriem přilákal jen asi 850 000 diváků.

Prima nalákala 500 000 diváků na Elisu z Rivombrosy, výsledky ostatních pořadů byly mimořádně slabé - např. Bar (200 - 300  tisíc) nebo Batman navždy ( 400 000).

Víkendová sledovanost
Neděle
Sobota
Pátek

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám