Lístky na druhý koncert se prodaly za něco více než hodinu a půl, tedy ještě rychleji než na první vystoupení. Společnost Sazka začala vstupenky prodávat opět přesně hodinu a čtvrt po půlnoci. "Poslední prodanou vstupenku registruje centrální systém ve 2:51, informoval mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.

Lístky na první koncert se prodávaly bez dvou minut rovné dvě hodiny. Neobvyklou hodinu zvolenou pro začátek prodeje Sazka vysvětlila jako vstřícné gesto vůči zpěvaččiným nejvěrnějším příznivcům. U 450 čerpacích stanic s nepřetržitým provozem vybavených terminálem měli v noci mít větší šanci získat vstupenku, než kdyby prodej začal třeba po ránu.

Madonna na turné propaguje svou disko desku Confessions on a Dance Floor [recenze zde]. Nedávno se tato slavná zpěvačka také stala novou tváří pro chystanou podzimní kolekci švédské módní společnosti H&M. Musela však čelit kritice, že je ve svých 47 letech příliš stará na to, aby zastupovala obchodní módní řetězec, jehož klientelu tvoří hlavně mladé ženy.