Diváci, kteří čekají, že si pořad stáhnou na počítač, mají smůlu, takovou funkci firma nenabízí. Seriály se budou přetáčet dopředu i dozadu, ale bohužel v nich budou reklamy, které nelze přetočit. Jde tedy jen o další komerční televizi, nikoliv o projev altruismu nadnárodního kolosu. Jedinou výhodou zůstává to, že se můžete dívat kdykoliv, pokud máte doma kvalitní připojení k internetu. 

Epizody seriálů budou dostupné druhý den po televizním vysílání a budou se archivovat, aby divák mohl případně zhlédnout celou sérii. Internetová verze Disney Channel s pěti pořady se spustí v červnu a chystá se i verze ABC Family. Kabelový kanál Soapnet uvede bezplatně část svého programu na internetovém kanále Soapnetic za týden.

Reklamy si do Disneyho internetové televize zadalo již deset velkých společností včetně automobilového koncernu Ford Motor, výrobce kosmetiky Procter & Gamble, filmového studia Universal Pictures a potravinářského a drogistického Unileveru.

Ještě žádná televize neuvedla programy ze svého hlavního vysílacího času na internetu zdarma a bez omezení. Nejblíže se Disneyho záměru zatím přiblížila CBS Corp., která díly soutěže Survivor nabízí na internetu po 99 centech. Analytici dodávají, že Disney pustí na internet takový objem programů, že by mohl díky tomu vzrůst prodej počítačů s mediálně silným hardwarem i softwarem. Podobně by se mohl zvýšit prodej zařízení, která převádějí obsah internetu na televizní obrazovku, napsal Wall Street Journal.