Půjde prý o "názorovou kampaň", rozšiřující původní fotbalové téma do obecné roviny. "Čtvrtníček chce iniciovat diskusi o jevech jako korupce, podvod či lež, které překračují rámec fotbalového prostředí a stávají se celonárodním fenoménem," řekla ČTK mluvčí projektu Uljana Donátová. Podle ní bude v kampani představen "Stromeček Ivánek" jako nový produkt na trhu automobilových doplňků. Jeho specialitou však bude, že na rozdíl od jemu podobných nevoní.

"Stejně jako nám nevoní systém Ivánek, tak nemůže vonět ani jeho papírová metaforka. Nevoní, nefunguje, je zkrátka cinklej," charakterizoval nový výrobek Čtvrtníček. Jeho zakoupením budou moci lidé vyjádřit názor na korupci nejen v české kopané. Část výtěžku z prodeje bude věnována na výstavbu sportoviště dětského domova Krásná Lípa.

Tisková konference, která se uskuteční 23. února v pražském Divadle Na zábradlí, bude spojena s ukázkou z prvního dějství nového představení Petra Čtvrtníčka a Jiřího Lábuse nazvaného Ivánku, kamaráde, za co? Skicu operního provedení, árii s názvem Mě jebne na hudbu Jana Kučery, zazpívá za doprovodu symfonického orchestru Bezdrev akademik Petr Wajsar. Tou dobou už budou spuštěny nové webové stránky www.ivankukamarade.cz.