Každá ze čtyř skladeb večera by jinak byla vrcholem běžného abonentního koncertu. To vytušili i posluchači, jejichž množství jakoby překvapilo takéorganizátory (pět minut před začátkem došly programy), přestože na programu byly dvě premiéry, jeden klasický trubkový koncert a nejznámější houslový koncert Beethovenův .

Z obou českých premiér - díla britského rockera Jaze Colemana a nové verze skladby nestora českých skladatelů Jana Hanuše - to byl Hanušův Tajemný trubač (orig.verze z roku 1961), který zaujal víc. Zdravotně indisponovaný trumpetista Marek Zvolánek (při Hertelově klasickém trubkovém koncertu to na začátku bylo trochu znát) v sólovém partu vystihl všechny složité podoby Hanušova díla vycházejícího z Whitmanovy básně.

Colemanova Roma - Unwanted pro housle a violu přes výborný výkon obou sólistů Bohuslava Matouška a Pavla Peřiny zatím není více než takřka filmově podaným zpracováním cikánských témat a zarazilo větší nevyužití doprovázejícího ochestru.

Slovenský dirigent Rastislav Štúr poctivě připravil různorodý program, kde vrcholem bylo dílo závěrečné: Beethovenův Houslový koncert D dur s Pavlem Šporclem, hrajícím ve výborné formě.