Hlavní obsah

VyVolení lákali více než Big Brother

Novinky, ATO - Mediaresearch

Reality show Novy Big Brother si své diváky teprve získává, zatímco konkurenční VyVolení je už mají. Jasně to prokazuje sledovanost obou pořadů. Premiéru Velkého bratra v neděli sledovaly přes dva milióny diváků, ovšem v pondělí přišel propad, Big Brother s 1,1 miliónu fanoušků zůstal o 200 000 za VyVolenými.

Článek

Na VyVolené se v pondělí dívalo 1,33 miliónu lidí [graf sledovanosti], tedy skoro stejně jako v neděli, kdy večerní pořad i noční show shlédlo kolem 1,35 miliónu párů očí [graf sledovanosti]. O poslední letní sobotě jich bylo méně, jen milión, což lze připsat na vrub teplému počasí, protože v pátek se na ně díval milión a čtvrt příznivců reality show.

Big Brother měl velký rozjezd, pondělní propad však ukazuje, že u poloviny jeho nedělních diváků šlo jen o zvědavost a že je úvodní show nezaujala natolik, aby se k pořadu vrátili.

Big Brother tak bude muset o diváka bojovat a snažit se ho přetáhnout konkurenční Primě, která má výhodu, protože ve vile VyVolených už to jiskří napětím.  Naskýtá se ovšem otázka, zda lidé zůstanou už u rozjeté soutěže, kde znají její účastníky. V tom případě by Primě tah s posunutí začátku na srpen vyšel.

Více se však ukáže v následujících dnech. Nelze zapomínat, že ne všichni lidé mají zájem sledovat reality show, což ukázal i včerejšek, kdy Troškova komedie Slunce, seno, jahody vyvolala větší zájem než obě reality show. Tuto reprízu si nenechal ujít téměř milión  a půl diváků.

Anketa

Které reality show dáváte přednost?
VyVolení
66 %
Big Brother
3,4 %
Ještě jsem se nerozhodl(a)
1,5 %
Reality show mě nezajímá
29,1 %
Celkem hlasovalo 5367 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám