Pátá deska skupiny Support Lesbiens už vznikala bez přispění kytaristy Yardy Helešice, který produkoval dvě předchozí desky po comebacku v roce 2000. Zpěváka Kryštofa Michala a kytaristu Hynka Tomana doplnili baskytarista Jan Daliba, bubeník Tomáš Novák a nový kytarista René Rypar, kteří se zapojili i do tvorby repertoáru.

"Helešicovo producentství jsme zastali tím, že jsme nahrávali živě jako v polovině devadesátých let na našich úplně prvních deskách," uvedl zpěvák Kryštof Michal a dodal: "Těší mě, že se nám nahrávku povedlo posunout do rozměru živého zvuku, o kterém jsme se dlouho bavili a chtěli jsme ho znovu zkusit."

Proměna však není tak zřetelná, jak by se mohlo z Michalových slov zdát. Support Lesbiens se rozhodně nevrátili k hutnému grunge, s nímž začínali. Nadále se pohybují na pomezí mezi rockem a středním proudem, ačkoli i Midlife by klidně mohl být navrženo do kategorie nejlepší rockové album. K žánrovému zařazení zřejmě vedl úspěch v cenách Anděl 2002, kdy se "supporti" stali nejen skupinou roku, ale jejich deska Tune Da Radio uspěla právě v kategorii nejlepší popové album roku. Kapela se zařazení podle slov Kryštofa Michala ani tehdy nevzpěčovala:  "Myslím, že ze čtyř nominací jsme si nejvíce zasloužili tuto cenu."

Písně ztratily futuristický nádech, protože skupina přestala experimentovat s naprogramovanými rytmy s smyčkami. Drží se více tradic rockové písničky s jednodušším doprovodem a dominantní rolí kytar, jejichž zvuk se hodně mění a přispívá k vygradování písní Fameless nebo tvrdého Function Disabled. She Lives In Man je místy vysloveně tvrdá.

DALŠÍ NOMINOVANÁ POPOVÁ ALBA 
Anna K  Noc na zemi
Kryštof Mikrokosmos
PŘEHLED VŠECH NOMINACÍ

Přibylo křehkých a nostalgií oplývajících písní jako je Desire nebo Cliché, kde zní v doprovodu akustická kytara, jednodušší je však i úvodní svižnější You Are My Star. Žádná z nich však nemá jen jednu polohu, křehkost je vždy vyvážená ostřejším prvkem a naopak -She Lives In Man není jen tvrdá a Strawberry Days jen smutné 

V pojetí je jasně patrná ruka producenta Ivo Hegera, bývalého člena Letadla a Toyen,  který spoluutvářel tuzemskou scénu nezávislých kytarových kapel 80. a úvodu 90. let.