Tata Bojs na sebe v roce 2004 upozornili především písničkou Virtuální duet, která je nominovaná na skladbu roku a video k ní na klip roku. Píseň pochází z ambiciózního Nanoalba, které skupina pojala jako celistvou desku.

"Chtěli jsme natočit koncepční desku, protože jsme takovou nikdy neudělali a rádi zkoušíme nové věci," uvedl ještě před vydáním Milan Cais. "S konceptem jsme laškovali už dříve, na Futuretru, ale nebylo to tak dotažené, tam byl spíš patrný ve vizuální podobě, nyní se však pokoušíme převyprávět příběh."

Příběh o léčení Elišky pomocí nanotechnologií se objevil i v bohatě ilustrované knize, nazvané stylově Nanobook. Skupina se v něm nebyla jen oslněna vědou XXI. století, ale také se zamýšlela nad vedlejšími symptomy technologického pokroku, kdy lidé dávají před osobním setkáním komunikaci po síti a jejich mazlíčky se stávají roboti.

DALŠÍ NOMINOVANÁ ROCKOVÁ ALBA
Divokej Bill Lucerna Live
Landa Daniel Neofolk
PŘEHLED VŠECH NOMINACÍ

"Od reality jsme tolik neodběhli," uvedl bubeník Milan Cais, "spíš jsme ji jen rozvíjeli. Vymysleli jsme si třeba nanogamii. Jde o vědní obor, co léčí lidí a zabíjí škodlivé buňky pomocí hry, co hraje lékař. Ten má ale k dispozici  jen jeden život pacienta. To je základní dějová linka alba, která nám přišla fascinující."

"Hry jsou velký fenomén a mne bavilo na tom, že se hra změní v realitu," dodal k tomu baskytarista Mardoša.

Silnému tématu podřídili Tata Bojs celou desku, a tak písně oddělují vysvětlující vložky, což ji zbavuje spádu. Je však vyrovnaná, vedle veselých písní se na ní objevuje i táhlá a depresivní Nanogamia či dramatické vyznání zvrhlého profesora doktora Tečky, kterého v Léčiteli skvěle ztvárnil Jiří Schmitzer. Ukazuje dosud neznámé polohy Tata Bojs, ale chybí na ní více hitů, jakými oplývalo Futuretro.

Skupina už má na kontě dvě ceny Anděl - jednu jim přinesla deska Biorytmy oceněná jako nejlepší rockové album, druhou dostal videoklip k písni Attention aux hommes.