Slavný orchestr historických nástrojů vedený Američanem Williamem Christiem byl na festivalu potřetí a tentokrát si vybral nezvyklý program. Šlo pouze o skladby klasicismu, a hlavně díla Josepha Haydna. Ta doplnil na žádost organizátorů dílem Leopolda Mozarta, otce slavného Wolfganga. Jeho Sinfonia in B byla událostí večera.

Christie ji označuje za šperk a provedení jeho souboru to potvrdilo. Ve třívěté skladbě s nádhernou pomalou druhou větou se sólovým hobojem autor prokazuje, že nebyl jen přísným učitelem, jak ho známe z historie, ale i nápaditým skladatelem, od kterého syn leccos pochytil.

Christie soubor řídil od cembala jen nenápadnými gesty. I Haydnovy skladby podali hudebníci s perfektní souhrou a dokonale znějícími starými nástroji. Horší to bylo u Haydnova koncertu pro violoncello č. 2 D dur, v něm se sólista, mladý Francouz Cyril Poulet, nevyhnul intonačním problémům pří hře na dobový nástroj.

Z víkendových koncertů festivalu zaujal zejména koncert Bohemia Saxophone Quartetu v Anežském klášteře s působivým provedením skladeb Michaela Nymana.