"Program stal se tak nejsledovanějším pořadem Slovenské televize od spuštění peoplemetrů," uvedl člen vedení veřejnoprávní Slovenské televize (STV) Branislav Zahradník.

SuperStar dosáhl 45 až 48 procentní podílu na trhu a s přehledem porazil soutěž Milionář, kterou vysílala komerční televize Markíza.

Mimořádný divácký ohlas se podle Zahradníka projevuje také v zájmu dodavatelů reklamy. STV už prodala reklamní bloky na páteční hlavní vysílací čas až do konce roku. Její vedení očekává, že sledovanost SuperStar dosáhne rekordu v průběhu finálových večerů.

Diváci se budou moci zapojit do výběru hlasováním od 17. prosince, kdy přijdou na řadu přímé přenosy z finálové části. Jméno vítěze bude známo 15. dubna příštího roku. Absolutní vítěz získá kontrakt na vydání CD v hudebním vydavatelství BMG.

Slovensko je v pořadí už 29. zemí, která licenci na SuperStar zakoupila. Do soutěže se v pětimilionové zemi přihlásilo 3678 uchazečů.