Cestu po světových jevištích hra zahájila v listopadu 1995 v Melbourne. Od té doby se hrála v New Yorku (scénické čtení i za účasti Meryl Streepové), Londýně, Jihoafrické republice, ve Finsku či v Izraeli.

Postavy hry, kterou tvoří převážně dialogy, jsou dramatickými archetypy: manželka, manžel, dcera a milenka, diváci se s nimi a s tím, co prožívají, dokáží snadno identifikovat. I tak je ale starý známý příběh nevěry podán s nepředvídatelnými zákruty a také s humorem.

Hru v Ungeltu nastudoval Janusz Klimsza, který je i režisérem jedné z nejúspěšnějších inscenací Deštivé dny. Jeho poetika není prvořadě komediální, ale spíše drsná a jde v ní vždy o hledání autentičnosti a pravdy. V rolích manželského páru se již podruhé v Ungeltu objevuje Regina Rázlová, jejího manžela hraje umělecký šéf divadla Milan Hein. Rolí milenky debutuje naopak v Ungeltu herečka Jitka Čvančarová a kvartet doplňuje Petra Nesvačilová v roli dcery.

„Hraju často v Divadle v Celetné a chodila jsem kolem Ungeltu s tajným přáním, které se mi tímto plní,“ řekla na tiskové konferenci před premiérou Jitka Čvančarová, která se objeví i na letní scéně Divadla Ungelt v inscenaci hry Tennesseeho Williamse Království boží na zemi.

Dramatička Joanna Murrayová Smithová získala bakalářský titul na univerzitě v Melbourne. Debutovala už v roce 1987 textem Rozhněvaní mladí tučňáci. Spisovatelky si pak všimla divadelní skupina zaměřená na podporu současné australské dramatiky a objednala si u ní původní dramatický text. Joanna s tímto závazkem odletěla do New Yorku a nastoupila na Kolumbijskou univerzitu, kde absolvovala obor tvůrčí psaní. Bylo jí 33 let, když tam přicestovala se svým manželem a synkem. Za tři roky na Broadwayi nastudovali hru Mezi úterým a pátkem, kterou napsala během studia jako svou absolventskou práci.