Ředitel agentury Jiří Pokorný osvětlil dramaturgii: "Naším zájmem je vozit nové kapely, víme ale, že lidé přijdou na hvězdy." Tahák v podobě triphopových Massive Attack ovšem letos chybí. "Chtěli jsme Prodigy, jenomže ty jsou ještě ve studiu, a tak je přivezeme až na podzim. I bez nich je program velmi nabitý. Hlavní hvězdou jsou Goldfrapp, jejichž projevu dominuje éterický hlas hlavní protagonistky Alison Goldfrapp. Viděl jsem je v Glastonbury, kde jejich působivou show sledovalo na 120 000 lidí."

Na hlavním pódiu se vedle Goldfrapp představí také čelní představitelé rapové scény Public Enemy či nizozemský projekt Junkie XL. V technostanu opět zahraje Jeff Mills. "Představí nové zařízení, jež umožňuje DJovi současně míchat desky i videa a ovládat světelný park," řekl Pokorný. 

Goldfrapp však nebudou jedinou živou kapelou, uvedl Pokorný: "Punjabi MC je desetičlenný soubor z Londýna, který míchá taneční rytmy s postupy indické hudby. Z Maďarska přijede populární Anima Sound System a z Lucemburska Low Density Corparation. Živě vystoupí na hlavní scéně také tuzemské skupiny Tata Bojs, Skyline a 100°C s Emou Brabcovou."

Burian o Creamfields v Anglii

Na otevřené DJské scéně nebude chybět tuzemská hvězda Michael Burian, jenž hrál nejen na obou předchozích ročnících festivalu, ale také na Creamfields v Anglii.

Novinkám řekl: "Festival je ještě dvakrát tak velký než Creamfields u nás, Británie je taky mnohem větší a lidé se tam víc chodí bavit. Byla to pro mne velká zkušenost, mohl jsem hrát před 12 000 lidmi a bylo zajímavé vidět, jak reagují na člověka, kterého neznají. O divácích řekl, že byli podobní jako v Čechách: "Taneční publikum je stejné, jsou to lidé, kteří se chtějí bavit."

Spor o chilloutový stan

Právníci řeší spor mezi pořadateli festivalu Creamfields JPA Group a koncernem Unilever. Ta zajišťuje na vybraných letních festivalech chilloutový stan Algidance, svou účast na Creamfields však odřekla.

Vedli jsme s pořadateli festivalu dlouhá jednání, v jejichž průběhu nám bohužel nedokázali dát dostatečné záruky, že produkční a programové zajištění festivalu bude na úrovni odpovídající standardu, na který jsou návštěvníci Algidance tour zvyklí. Jednání o partnerství jsme proto ukončili", uvedl v prohlášení pro tisk marketing manager společnosti Unilever Michal Biben, která Algidance tour 2004 zaštiťuje.

Za JPA Grup uvedl Kučera: "Nechápeme jejich obavy, účastnili se předchozích dvou ročníků a vše proběhlo velmi dobře. Všechny informace jsme jim dodali. Ve smlouvě nebyl uveden dead line, do kdy to máme učinit."

Jiří Pokorný dodal, že návštěvníci nebudou ošizeni, dobře obsazená chilloutová zóna chybět nebude.