V případě Dámského klubu rada upozornila na vysílání z loňského května, které se dostalo do konfliktu s paragrafem nezařazovat od 6 do 22 hod. pořady a upoutávky ohrožující fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mládeže. Škodlivost podle rady spočívala mimo jiné v používání obhroublých výrazů, primitivním vtipkování a spojování intimní problematiky s „pudově prvosignální problematikou sexuality a partnerských vztahů“.

Sankci 50 tisíc korun dostala společnost ASKO – Nábytek za to, že v odvysílané reklamě mohla spotřebitele nabádat k rozhodnutí, které by jinak neučinil. Obchodní sdělení ohledně akční nabídky prodejce totiž podle rady obsahovalo klamavé, neúplné a zavádějící informace, a to uvedením tvrzení „Sazbu DPH odečteme z každého vašeho nákupu a navíc jako dárek sleva 5 %“.

Pokutu ve stejné výši dostala firma Walmark za reklamu, která prodávaný přípravek stavěla na úroveň léčiv, čímž mohlo dojít ke klamání spotřebitele. Provozovateli CoopTV, telekomunikační družstvo, rada dále uložila pořádkovou pokutu 5000 korun za to, že na její opakovanou nepodal požadované vysvětlení.