Dánský sbor vedl známý Angličan Paul Hillier a pro zaplněný chrám připravil se svým dvanáctičlenným souborem program tvořený polyfonními zpěvy 13. a 14. století většinou anonymního původu a současnou duchovní vokální hudbou. Sezpívanost sboru, intonační perfekce a výrazová bohatost oslnily především v dílech současných od Arvo Pärta a Johna Tavenera.

Do Prahy se vrátil po dvou letech vynikající indický dirigent Zubin Mehta. Tentokrát přijel s Izraelskou filharmonií a po bratislavském koncertu představil i v Praze stejný program, sestavený z děl Beethovena, Mozarta a Strausse, v přímém přenosu Českého rozhlasu a televize. Mehta opět předvedl, že dirigent nemusí oslňovat gesty, a svým nenápadným vedením dokonale orchestr ovládal. To prokázal především v závěrečné oslnivé symfonické básni Richarda Strausse Život hrdinův, kde orchestr ve velkém obsazení zcela exceloval s vynikajícími sóly koncertního mistra houslí a lesních rohů.