Vzhledem k tomu, že přenos Německo - Česko sledovalo o 315 tisíc víc dospělých než zápas našich barev s Nizozemci, byl překonán rekord ve sledovanosti dosavadních přenosů z letošního mistrovství.

První poločas našich s Němci vidělo 1,9 miliónu dospělých diváků, druhou půli pak přes dva milióny lidí (nižší celkový průměr je dán tím, že se do celkového času započítává i sledovanost přestávky). U obrazovky převažovali muži v poměru 2,4 : 1.

Od chvíle, kdy rozhodčí zahájil utkání, neměly ostatní pořady šanci. Na komedii Policajt ze školky na Nově s Arnoldem Schwarzeneggerem se dívalo 928 000 diváků a na Banánové rybičky na ČT 1 jen 544 000.

Klesl zájem o majora Zemana

Před začátkem utkání vyvolalo největší zájem domácí video v pořadu Novy Natočto!, který si vybralo půldruhého miliónu lidí, i to však bylo méně, než kolik sledovalo marný boj Němců o postup. Česká televize zabodovala s Chalupáři, které upřednostnilo 1,2 miliónu. Letitý seriál vyvolal větší zájem než před ním reprízovaný Náhrdelník.

Právě fotbal a Chalupáři ubrali hodně diváků majoru Zemanovi na Primě, který většinou soupeřil s pořadem Natočto! Tentokrát ho sledovalo jen 753 000 zájemců.