Hlavní obsah

Televize sázejí na zábavu

Novinky, ATO - Mediaresearch, zaj

Domácí televize zřejmě dospěly k názoru, že úspěch u diváků jim zajistí jedině humor. Prima přispěla do série zábavných pořadů počátkem května dvěma novinkami. Středeční Dementi/y, které se pokouší vtipně komentovat události minulého týdne, je naštěstí o něco sympatičtější než její zoufale šovinistický páteční Pánský klub. Diváci to dali najevo.

Článek

Zatímco napoprvé sledovalo Pánský klub se známou moderátorskou dvojicí Milošem Ondráčkem a Romanem Pokorným více než 850 tisíc diváků, po slibném začátku v dalších týdnech publikum řídlo a naposledy pořad nezajímal ani půl miliónu lidí. Dementi/y má zatím opačný osud. Do té doby téměř neznámá moderátorka Petra Polanská se zpočátku musela spokojit i s méně než 400 tisíci diváků, ale poslední díl sledovalo už 782 tisíc lidí.

Hostitelka sice už stihla zjistit, že pohotových glosátorů nejsou plné ulice, a že při výběru šestice hostů se dá sáhnout pořádně vedle hned několikrát, ale o tom by jí mohla vyprávět například i zkušená scenáristka a moderátorka Halina Pawlowská, která musí někdy vyvinout mimořádné úsilí, aby z jinak z milých a zajímavých lidí vymámila ve svých středečních Banánových rybičkách víc než banální odpověď.

Veřejnoprávní talkshow, která běží na ČT1 už čtvrtý rok, tentokrát sledovalo 757 tisíc diváků.

Reklama

Související témata:

Související články

Nové zábavné pořady komerčních televizí

Zábava patří na obrazovce k nejvděčnějším a pro televize není nic snazšího, než nabarvit studio a pozvat populární tváře, aby způsobily veselo. Není...

Výběr článků

Načítám