Byl spojen se jmény našeho hornového sólisty Radka Baboráka a švýcarského dirigenta Kaspara Zehndera, který řídil Filharmonii Brno. Oba protagonisté byli autory myšlenky prezentovat jako hlavní nástroj večera pro Švýcarsko typický alpský roh, třímetrový dlouhý instrument, kterým se horalé v Alpách dorozumívají.

Dali dohromady čtyřdílnou suitu tvořenou různými autory, kde měl vlastní kadenci i Baborák, jenž hrál na lesní roh i na předlouhý alpský. Baborák na něm pomocí nátrubku vytvářel i melodické pasáže a dokonce občas obohatil svůj výkon zpěvem či pískáním.

Byla to velká show v nejlepším slova smyslu a publikum nadchla, což dva z autorů (JeanLuc Darbellay a Jan Páleníček) slyšeli osobně. Zehnder s brněnským orchestrem úspěch večera dotvrdili provedením Rossiniho předehry Vilém Tell a monumentální Straussovy Alpské symfonie, která pražský „výlet do Alp“ stylově ukončila.