"Při představení obchodní politiky pro rok 2013 jsme uvedli, že v souvislosti se zavedením exkluzivního pásma super prime-time omezíme v tomto slotu reklamní prostor," řekla mluvčí Novy Marie Fianová. Cílem tohoto kroku je zpříjemnit divácký zážitek a vyjít vstříc divákům a obchodním partnerům, dodala.

Jiné televize tento trend zatím nenásledovaly. "V tuto chvíli to neplánujeme," řekl externí dodavatel PR oddělení pro FTV Prima Filip Budák. Podle ředitele mediálního zastupitelství Atmedia CZ Petra Majerika se dá předpokládat, že pokud se "časovač" reklam osvědčí, mohou ho zavést i další stanice. "Obvykle však tyto inovace fungují pouze po omezenou dobu," řekl Majerik.

Nové pásmo super prime-time, které má vzhledem k omezení reklamního prostoru přinést vyšší efektivitu spotů, Nova zavedla pouze u svého hlavního kanálu. Na jejích ostatních programech zůstal zachován standardní prime-time. Ten Nova stanovuje od 18:00 do 23:00.