Hlavní obsah

Nova začala informovat diváky o délce reklamních spotů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Televize Nova v pásmu super prime-time, tedy od půl osmé do půl desáté večer, kdy vysílá omezený počet reklam, začala zobrazovat informaci, jak dlouho potrvá reklamní blok. V pravém rohu obrazovky se před začátkem reklamy ukazuje časový údaj, podle kterého diváci poznají, jak dlouho reklamy poběží.

Foto: Milan Malíček, Právo

Šéf Novy Jan Andruško

Článek

"Při představení obchodní politiky pro rok 2013 jsme uvedli, že v souvislosti se zavedením exkluzivního pásma super prime-time omezíme v tomto slotu reklamní prostor," řekla mluvčí Novy Marie Fianová. Cílem tohoto kroku je zpříjemnit divácký zážitek a vyjít vstříc divákům a obchodním partnerům, dodala.

Jiné televize tento trend zatím nenásledovaly. "V tuto chvíli to neplánujeme," řekl externí dodavatel PR oddělení pro FTV Prima Filip Budák. Podle ředitele mediálního zastupitelství Atmedia CZ Petra Majerika se dá předpokládat, že pokud se "časovač" reklam osvědčí, mohou ho zavést i další stanice. "Obvykle však tyto inovace fungují pouze po omezenou dobu," řekl Majerik.

Nové pásmo super prime-time, které má vzhledem k omezení reklamního prostoru přinést vyšší efektivitu spotů, Nova zavedla pouze u svého hlavního kanálu. Na jejích ostatních programech zůstal zachován standardní prime-time. Ten Nova stanovuje od 18:00 do 23:00.

Reklama

Výběr článků

Načítám