Hlavní obsah

Česká televize plánuje příští rok nový design ČT24 a ČT sport

Česká televize plánuje v první půlce příštího roku nový design kanálů ČT24 a ČT sport. Na zasedání Rady ČT to řekl generální ředitel televize Petr Dvořák. Programy mají projít podobnou změnou jako ČT1 a ČT2, kterou televize spolu s novým logem zavedla letos v říjnu.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Zpravodajský kanál ČT 24

Článek

Oblast nové grafiky spadá pod oddělení Realizace self promotion a grafiky, kterou dočasně povede sám Dvořák. "Příští rok plánujeme tři velké akce, které bych si rád nechal pod svým dohledem," uvedl Dvořák s tím, že mezi ně kromě nového designu obou kanálu patří vytvoření grafického manuálu pro plánovaný dětský kanál a pojednání o grafickém ztvárnění k 60. výročí veřejnoprávní televize. To bude ČT, která ještě jako Československá televize zahájila zkušební vysílání 1. května 1953, slavit během příštího roku.

Vedení sekce self promotion si chce Dvořák pod sebou ponechat jen dočasně. "Nepředpokládám, že je to dlouhodobá situace, ve druhé půlce roku se to asi změní," podotkl. Personální politika v rámci oddělení se podle Dvořáka nemění. Šéfproducentem realizace selfpromotion a grafiky a Grafického centra ČT zůstává David Cynk, který v minulosti působil jako výkonný producent kreativního oddělení TV Nova.

Plánovaný dětský kanál České televize (ČT) se kromě pohádek a hraných i animovaných seriálů zaměří na sport, publicistiku a výuku cizích jazyků, řekl Petr Koliha, ředitel nového kanálu, který má zatím pracovní název ČT3.

"Ve spolupráci s BBC chceme využít řady jejich formátů tak, aby se naše děti dostaly na evropskou úroveň," uvedl Koliha.

Reklama

Výběr článků

Načítám