Hlavní obsah

Reklama na ČT 2 je kočkopes, míní radní

Právo, jp

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Reklama na ČT 2, která se profiluje jako exkluzivní stanice, je kočkopes. Logické by bylo přesunout ji na ČT 1 nebo ji zrušit na veřejnoprávní televizi úplně. Těmito slovy hodnotil člen Rady České televize René Kühn na středečním jednání rady současný stav reklamy v ČT.

Foto: Profimedia.cz

Článek

Kühn dodal, že by nebylo od věci iniciovat změnu novely zákona.

Reklamu na stanicích ČT 1 a ČT 24 zakázala novela Zákona o ČT, platící od loňského října. Inzerce smí být v omezeném rozsahu jen na ČT 2 a ČT Sportu.

ČT přišla loni proti roku 2010 zhruba o polovinu příjmů z reklamy, získala 279 miliónů korun místo očekávané půl miliardy korun. Letos mají být příjmy z reklam ještě nižší, asi pětinové.

Reklama

Výběr článků

Načítám