Proč jste přijala angažmá v soutěži, když působíte jako „hotová“ zpěvačka v několika kapelách?

Zavolali z Bandzone.cz a poslali mě do soutěže jako divokou kartu. Možná si organizátoři mysleli, že veškeré talenty jsou už vyčerpány z jiných soutěží a ty skryté by se do konkurzu nikdy nepřihlásily, tak nahnali své skauty, aby to zkusili přes internetové servery. Pro mě to znamenalo nejít na casting, což bych nikdy nepodstoupila. Čekat někde patnáct hodin by se mi fakt nechtělo.

Sama od sebe byste se do pěvecké soutěže nepřihlásila?

Ani náhodou. Tady jsem si řekla, že si půjdu vyzvednout dva a půl miliónu jako cenu pro vítěze. Zkrátka to nevyšlo. Vypadla jsem těsně před finále. Ale na druhou stranu nelze očekávat, že by mi to nějak pomohlo v hudební kariéře. Podívejte se, jaké hudební kariéry tady mají lidi. Zazpíváš pár coververzí s českým textem a měsíc tě budou znát.

Můžete tedy přesně říci, proč jste vypadla?

No, tahle soutěž není o tom, že by se v ní člověk mohl nějak realizovat. Musíš stát šest hodin někde, aby s tebou udělali minutový rozhovor. Když tam nestojíš, jsi problematický typ.

A můj konflikt? Rozhodně není pravda, že bych byla úplně opilá. Já šla na korepetici, což v hudebním světě znamená, že přijde kapela a hledá se tónina nebo aranžmá konkrétní skladby. Jenže tady to znamenalo, že budu diskutovat s lidmi, kteří sice do skladby mají právo mluvit, ale nevědí co. Možná jim vadilo, že iniciativa pro ty hudební úpravy vzešla ode mě.

Je tahle soutěž pro vás dobrá alespoň jako reklama?

Samozřejmě, měla jsem u nás na Slovensku dvoustránkový rozhovor v nejčtenějším týdeníku a na titulní straně vše komentoval i bulvár. A každý další den tam byly další a další údajně moje vzkazy Rytmusovi. Přitom já mu nikdy nic nevzkazovala, natož přes noviny. Rozhodně nemám zapotřebí jít tímto způsobem s někým do konfliktu.

A vaše spolupráce s Michalem Davidem je v jaké fázi?

Po odchodu ze soutěže mi David zavolal a nabídl mi pomoc s realizací alba. A řekl, abych udělala singl. Já jednu píseň měla. Spolupracoval na ní producent Steve Walsh, který dělal třeba s Norah Jonesovou. Michal pak dal skladbu vydavatelství. Poslali ji zpět, že musí být komerčnější, a nacpali do ní věci, které tam nepatří. Vzali ji, zhoršili ji, a že to tak má být. Teď se čeká, jestli použijí mou původní verzi. Pokud ne, spolupráce skončí.