Článek
Doplnil, že dojde ke střídání zahraničních zpravodajů, většinou z důvodů ukončení mise. Zároveň se zpravodajství ČT musí vyrovnat se snížením nákladů na stanici ČT 24.
Ke sledovanosti ČT 24, která stále stoupá, a následně k divácké sledovanosti nových Událostí na ČT 1 konstatoval, že podle výzkumu diváci, kteří přes den mají zapnutou ČT 24, přepínají večer na zpravodajství jiné televize, protože Události jsou souhrnem toho, co se za den stalo a to už oni viděli na ČT 24. S touto skutečností se musí zpravodajství České televize „poprat“.
Generální ředitel ČT Petr Dvořák radním vysvětlil, že nové logo ČT výrazně nezvýší rozpočet instituce. „Vizitky, označení aut a mikrofonů, dopisní papíry či další věci budeme obměňovat průběžně tak, jak budou věci docházet nebo dosluhovat. Jediné místo, kde se od 1. září logo objeví, bude obrazovka,“ konstatoval Dvořák.
Nové logo hájili i někteří radní. „Zarazilo mě, jak negativně se k novému logu vyjadřovaly odbory, včetně matoucích informací o tom, kolik miliónů bude jeho výměna stát," řekl radní Jan Prokeš.