"Z našeho pohledu je to nesmysl a neočekáváme, že by to mělo zatížit rozpočet nad rámec toho, co bylo schváleno," řekl Dvořák. ČT má letos hospodařit s vyrovnaným rozpočtem 6,97 miliardy korun. Proti loňskému roku to je o 230 miliónů korun méně.

Ke změně loga bude podle Dvořáka využito současného technického vybavení, což nepřinese dodatečné náklady. Další změny, jako jsou nové polepy aut či tisk nových vizitek zaměstnanců s novým logem, budou průběžné. Celková změna vizuálního stylu by se měla uskutečnit v horizontu jednoho roku až 18 měsíců.

ČT nové logo, které pro ni za 430 000 Kč připravilo studio Najbrt, představila minulý týden. Dosud měly svá loga jednotlivé kanály veřejnoprávní televize. Nové, jednotné logo už nebude tvořeno z písmen Č a T, bude však původní značku připomínat.

"Česká televize byla snad jedinou televizí v Evropě, která neměla na obrazovce své korporátní logo. Naším cílem byla modernizace původního loga," uvedl k tomu Dvořák. Nové logo je ztvárněno v kombinaci modré a červené barvy a symboly jsou doplněny textem "Česká televize" z nového typu písma, které bylo vytvořeno speciálně pro potřeby ČT, dodal.