Kostrou h.i.t.u, jehož název lze dešifrovat jako ´hudba, informace, trendy´, bude singlová klipová hitparáda. Každá skladba může v žebříčku setrvat libovolnou dobu, ovšem každý týden ji bude ohrožovat pět novinek. Hitparádu tvoří 20 postupujících klipů a 5 novinek.
Dramaturg h.i.t.u  Pavel Brouček dodává: "Hlasování do hitparády bude probíhat pomocí SMS zpráv."

Specifikuje také zaměření magazínu: "Pořad je určen pro široký okruh mladých televizních diváků. Bude informovat o všem zajímavém, co přináší současná pop kultura v širokém slova smyslu. V reportážích a aktualitách se diváci dozvědí i něco z oblasti módy, filmu, životního stylu i techniky."

Jeho důležitou součástí budou aktuality a reportáže z akcí, které nějak souvisí se životním stylem mládeže. Atraktivitu pořadu podpoří ankety, divácké soutěže a rozhovory se známými lidmi.

"Bude to pořad, který konečně nebude nudit, přinese dobrou muziku i zajímavé reportáže," slibuje čtyřiadvacetiletá moderátorka z Haviřova, která vystudovala DAMU a nyní hraje v divadle Rokoko. Moderátorské zkušenosti získávala v pořadu ČT Letadlo a posléze na stanici Óčko.

Pořad h.i.t. má podobnou cílovou skupinu jako už neexistující Letadlo nebo Pomeranč, nabízí ovšem i hitparádu.