Noc reklamožroutů má i letos na programu historické okénko, ve kterém představí "libůstky" v podobě socialistických reklamních spotů. Diváci se mohou těšit na průřez sovětskými a ruskými reklamami od 30. let minulého století až do současnosti.

Do výběru byly zařazeny i čtyři české reklamy. Například po celém světě se v rámci Noci reklamožroutů bude promítat reklama Českého muzea hudby (Beatlemanie), Náprstkova muzea (Gejša a Samuraj) či spot na zimní Paralympijské hry ve Vancouveru.

Vystoupí frontman skupiny Monkey Business

Hodinu a půl po půlnoci zahájí druhou část večera frontman skupiny Monkey Business Roman Holý, jehož program má být pro hosty překvapením.

Noc reklamožroutů je světová reklamní show plná reklamy a hudby s dlouholetou tradicí. Poprvé se konala v roce 1981. Každý rok je ve více než 135 městech celého světa, jednou z tradičních zastávek je i PrahaBrno. Hlavním cílem je propagace umělecké kvality reklam, nikoliv podpora jejich komerční stránky.