Hlavní obsah

ČT letos odhaduje propad příjmu z reklamy o 90 procent

Česká televize kvůli ukončení vysílání reklamy na ČT1 a ČT24 letos odhaduje meziroční propad příjmu z reklamy zhruba o 90 procent. Pro loňský rok plánovala příjem 480 miliónů korun, konečná částka byla ale nižší. Důvodem bylo mimo jiné dřívější ukončení vysílání reklamy na obou kanálech na podzim loňského roku, než televize plánovala, sdělila mluvčí ČT Michaela Fričová.

Foto: Milan Malíček, Právo

Ředitel ČT Petr Dvořák

Článek

ČT měla podle původního plánu vysílat reklamu do 11. listopadu 2011. Mezitím se však změnil zákon o České televizi a z novely toto datum vypadlo. ČT nakonec reklamu na těchto dvou kanálech ukončila od půlnoci 21. října. Příjem z reklamy proto ČT odhadovala na konci října o 88 miliónů korun nižší, než původně očekávala.

ČT měla podle původního plánu vysílat reklamu do 11. listopadu 2011. Mezitím se však změnil zákon o České televizi a z novely toto datum vypadlo. ČT nakonec reklamu na těchto dvou kanálech ukončila od půlnoci 21. října. Příjem z reklamy proto ČT odhadovala na konci října o 88 miliónů korun nižší, než původně očekávala.

Reklama ve veřejnoprávní televizi zůstala jen na programech ČT2 a ČT4. Výtěžek z reklamy na ČT2 se převádí na Státní fond kultury ČR, výnos z reklam vysílaných na programu ČT4 použije ČT na výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou.

Reklama

Výběr článků

Načítám