Vlámský soubor Ultima Vez patří k nejlepším dnešním tanečním souborům, hodně využívá multimediálních prvků, zejména filmových projekcí. Průlomové bylo už jeho představení What Body Does Not Remember, která přineslo téma násilí a ohrožení, tanec na hranici možností členů. Kdyby po čtvrt století existence skupiny režisér Wim Vandekeybus už jen čerpal z minulosti, nikdo by mu to nemohl vyčítat, novinka Radical Wrong, že stále hledá.

V Radical Wrong Vandekeybus pracuje s mladými tanečníky, kteří nejsou zatíženi minulou tvorbou. Právě to mu umožňuje ukázat, jak se dospívající bouří proti dospělé společnosti, která jim linkuje budoucnost a říká, co mají dělat.

"Mladí lidé se vymezují vůči autoritám, a pokud jsem chtěl, aby představení věřili, nemohl jsem je v ničem omezovat. Je to jejich představení, a díky tomu mu dávají obrovskou energii. Dával jsem jim režijní instrukce, ale zároveň jsem jim řekl: to vše můžete použít proti mně. Hrál jsem roli člověka, který je příliš starý na to, aby ho vzali mezi sebe, k čemuž jsem se musel trochu nutit, protože se mentálně cítím pořád mladý,“ řekl o přípravě nové inscenace Vandekeybus a dodal: „Rebelující povaha teenagerů pro mě znamená mnohem víc než názor společnosti, která jim říká jak to dělat a co si o tom myslet.“