Zprávy TV Prima od 18.55 sleduje přes 700 tisíc diváků (v neděli to bylo 703 tisíc). Události ČT jsou dlouhodobě na chvostu, v neděli si je pustilo 658 tisíc diváků, v některé všední dny to bylo ještě méně.

ČT se již nespokojuje jen s výsledky vlastního výzkumu, hledá názory, jak hlavní zprávy zlepšit. Mimo jiné i na Facebooku, kde se ptá, co divákům ve zprávách chybí, jestli je pro ně lepší rychlý přehled nebo je spíše zajímá hlubší analýza denního dění. Ptá se i na čas, kdy by bylo nejlépe začínat a jak dlouho má relace trvat.

Oblíbenější ČT 24

Se stále rostoucí oblibou zpravodajské stanice ČT 24, kde se lidé události dne dozvědí mnohem dříve, už nemají diváci potřebu vidět totéž i večer. Proto mimo jiné zřejmě volí jiné stanice, aby se podívali, jak události zachytila Nova s Primou.

Ohlas „přátel“ na Facebooku zatím není nijak ohromující. Reagují lidé, kteří se zprávy většinou dozvídají z internetových zpravodajských webů a večerní televizní zpravodajství je už proto příliš nezajímá.

Jeden z úkolů pro nového generálního ředitele Kavčích hor, kterého má rada České televize volit v září, tedy zlepšit večerní Události, bude asi pro vítěze pořádným oříškem.