Pořad sestavený z domácích videí, který většinou dominoval večerům, tentokrát zaujal 35 % diváků, Co teď a co potom na sledovalo na ČT 1 16,8 % diváků, což je představuje 731 000 párů očí. Je to i v absolutních číslech méně než následující Banánové rybičky, které udržují zájem pětiny diváků , naposled je upřednostnilo 21,5 %, tedy nějakých 814 000. Zbylých 10,5 % si vybralo Magickou hlubinu (The Big Blue) na ČT 2.

Doporučené články

Výsledky jasně ukazují, že popularita archivních seriálů trvá. Zemana sledovalo dokonce více lidí, než kolik se jich dívalo na od 22:25 na Občanské judo, k němuž zasedlo 1,5 miliónu diváků.

Loňský rok také potvrdil, že samotná doba vzniku nestačí, ne všechny měly takový úspěch jako seriál z vojny Chlapci a chlapi či Dnes večer v jednom domě. Zaostali jak My všichni školou povinní tak Druhý dech (více v ročence).

Jasně se ukázalo, že větší zájem vyvolávají seriály zdařilejší a hlavně známější, už ve své době úspěšnější, s atraktivnějšími tématy, lepším hereckým obsazením a zdařilejší. Ideologický nátěr nepředstavuje žádný problém, někdy dokonce přispívá k popularitě, což nutně neznamená, že by vyvolával nostalgii po komunistických časech, někdy ideologické pasáže vyvolávají smích. Současný zájem ukázal, že major Zeman se stal bezesporu kultovním dílem.