Hlavní obsah

Průměrný Američan sleduje televizi 34 hodin týdně, roste podíl španělštiny

Novinky, Stanislav Dvořák

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

New York Times a server Hollywood Reporter citují studii, podle které loni Američané sledovali televizi v průměru 34 hodin týdně. Ačkoliv se léta mluví o obecném poklesu sledovanosti všech televizí, hlavně u mladších lidí, průzkum společnosti Nielsen tvrdí, že v USA loni sledovanost dokonce asi o jedno procento vzrostla.

Článek

Radovat se mohou hlavně společnosti CBS a Fox, první z nich je podle studie celkově nejsledovanější, zatímco síť Fox je silná u věkové skupiny 18-49.

Diváci se stále více přesunují od plošně vysílajících televizí ke kabelovým, ale NBC má pořád zhruba dvakrát více diváků než nejúspěšnější americká kabelovka. Osm z deseti nejsledovanějších pořadů roku nejsou ani filmy, ani reality show, ale zápasy amerického fotbalu. Velmi úspěšné bylo také předávání Oscarů.

Nejprudší nárůst diváků ovšem nezaznamenal nikdo z hlavních hráčů. Byla to hispánská síť Univision, která nevysílá v angličtině.

Reklama

Výběr článků

Načítám