Saša Rašilov přidal k sambě indické motivy a porotci z toho většinou nadšení nebyli. „V kolenou, v pánvi i v pase to bylo trošku tvrdší,“ zhodnotil Petr Zuska.

Jitka Čvančarová už byla stylově čistší, a to nejen výběrem skladby od kolumbijské zpěvačky Shakiry. „Tahle samba měla všechny atributy samby, které jsem očekával,“ shrnul porotce Zdeněk Chlopčík, ale stejně jako jeho kolegyně Tatiana Drexler herečce vytknul, že zatímco od pasu nahoru pracuje bezchybně, nohy má pomalejší.

„Připadá mi to, jako když někdo tančí čaču a opil se u toho,“ komentoval dopředu svůj tanec Pavel Kříž a potvrdil, že samba je náročná na rychlost nohou. Kříž nicméně stejně jako v předchozích kolech mladším soutěžícím dokázal, že má tanec v krvi a soutěž si dokáže užít. Na konci skladby se točil i na rukou.

„Mělo to esprit,“ hodnotil výkon Anety Langerové porotce Zuska. „Chce to ale přidat trošku víc v kolenou a maličko víc do pánve,“ dodal.

„Jsou to pro mě strašně vzdálené pohyby,“ avizovala své potíže se sambou Monika Absolonová. Její problémy potvrdila porotkyně Drexler. „Ruce a nohy létaly všemi směry,“ komentovala tanec. Vystoupení Absolonové ale bylo dynamické a ona při něm byla uvolněná. Porota výkon ocenila vysokými známkami, také proto, že v tanci bylo množství náročných kroků.

Hromadná salsa všech

Nakonec tančily všechny páry společně salsu.  „Připomínalo mi to balet v německém pořadu Ein Kessel Buntes,“ hodnotila Tatiana Drexler. Dvojice střídaly partnery v „zajímavém mumraji,“ jak to popsal Petr Zuska. Líbil se mu ale tanec Pavla Kříže s Monikou Absolonovou.

"Vtáhli jste mě do tance, nedokáži hodnotit jednotlivce," hodnotila Petra Kostovčíková. „Vůbec jsem tam neviděl mumraj, bylo to překrásné, čisté,“ uzavřel Zdeněk Chlopčík.

Bodové hodnocení od poroty
Saša Rašilov 23
Jitka Čvančarová 32
Pavel Kříž35
Aneta Langerová28
Monika Absolonová35