Přenos na Nově nabízel něco, co je obecně známé, kde byla nejen jistota, že se ukáží dobře známé hvězdy, ale ještě se tu nabízela trocha napětí - dokáží Bílá a Gott obhájit své pozice? Ano, všichni už víme, že dokázali, že není potřeba ronit slzy, Gott zůstává stálicí, Bílé se sice nedaří v lásce, ale lidé ji mají rádi.

Ani překvapení nechybělo, to když Lucii mezi skupinami vystřídal Kabát. To však bylo jen žádané zpestření. Co ti znamenají pro lidi zaměřené na celebrity, z nichž žije halda společenských časopisů, donekonečna omílající příběhy pár vyvolených ve svém uzavřeném světě.

Slavík nenašel konkurenta

Významu Českého slavíka pro televizní diváky si byli vědomi i konkurenti Novy, kteří se do boje nehnali. Prima na sobotní večer rezignovala už dávno. A Česká televize předávání Evropských filmových cena raději odvysílala až o den později - v neděli na dvojce ze záznamu, kde však stejně propadlo - vybralo si je 1,3% procenta diváků, což je nějakých 60 000 lidí.

V sobotu si své diváky udržela Hodina pravdy, které dalo přednost 26 % diváků, krimi Siska na Primě sledovalo 17%. Pak mnozí přepnuli na Českého slavíka na Nově, Samotáře v Seattlu na ČT 1 sledovalo už jen 18 procent diváků a film Misery nechce zemřít na Primě pouhých devět procent. Vzhledem k časovým posunům začátků programů pak ti, kdož se chtěli dívat po Slavících na nějaký film, neměli na výběr a nezbylo jim než zůstat na Nově u komedie Prci, prci, prcičky, kterou sledovalo neuvěřitelných 60 procent diváků.

Staré pořady lákají

V neděli se všichni tři rivalové pěkně podělili, 31 procent se dívalo na ČT na televizního film Andrey Sedláčkové Můj otec a ostatní muži, o procento víc získal Paškál na Nově a nejvíc 35 procent diváků dalo přednost tuzemskému kriminálnímu filmu Případ pro zvláštní skupinu.

Oblibu starých českých filmů se potvrdila i v pátek, kdy 37 procent diváků sledovalo adaptaci Drdových Hrátek s čertem, které jen o necelá tři procenta zaostaly za Hospodou na Nově, když pátá řada krimi seriálu Julie Lescautová na Primě zaujala 26 procent diváků.

Zdroj ATO Mediaresearch