Jak by zněl Semafor, kdyby vznikl v roce 2000? Na tuto otázku možná odpoví CD For Semafor, které přináší nestárnoucí songy Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra v podání kapel z 21. století. Písně se napasovaly do škatulek jako elektro, garážový rock, indie pop a akustické blues díky podání skupin MIDI LIDI, Vypsaná fixa, Tata Bojs, Mňága a Žďorp, Jaroslav Dušek a Vizita Band atd.

Dívčí kapela Braagas na desce Tapas nově interpretuje lidovky ze Španělska, Katalánska, Skandinávie, Balkánu. Směs keltsko-slovansko-španělských nálad plně vyhoví zejména příznivcům vlny "středověkých" skupin (využívání dřevěných nástrojů apod.), pro ostatní to může být chvílemi monotónní.

Holešovští Los Perdidos se zase vyžívají ve ska, punku, reggae a španělském folklóru. Na albu pracovali pod producentským dohledem Pavla Fajta, který svým bubenickým citem podpořil náboj kapely.

Herec Tomáš Hanák debutuje bezejmenným albem plným trpkého humoru a parodií. Není autorem většiny hudby, napsal ale všechny texty. Odpřisáhl, že texty nevytvářel žádným počítačovým programem, ale pouze svou hlavou. V úvodní, asi nejsarkastičtější písni Mobilní král prasat, podal portrét herce, který smlouvá honoráře za moderování různých akcí a "zpeněží i otvor řitní".