V Praze se putovní přehlídka toho nej ze světa reklamy bude konat v multikině Palace Cinemas Slovanský dům, poté se přesune do brněnského Palace Cinemas Velký Špalíček.

Během takřka šestihodinové show se bude promítat více než 500 spotů z celého světa. Všechny patří do kolekce zakladatele projektu, francouzského sběratele reklam Jeana M. Boursicota. Již tradičně návštěvníci uvidí čerstvě namíchaný koktejl hvězd showbyznysu se spoty od amerického režiséra Martina Scorseseho, s nejlepšími klipy se sociální a humanitární tematikou nebo na podporu politických stran.

Organizátoři upozorňují na automobilové reklamy, ty o americkém snu, z dob francouzských kolonií či o japonských specialitách. Nečekejte však vždy to nejlepší – v programu jsou zařazena i kýčovitá komerční videa.

Projekt založil v roce 1981 Boursicot, který vlastní největší archív reklamních filmů a spotů na celém světě.