Fritzl držel svou dceru 24 let v domácím vězení a měl s ní sexuální styky. Ruston proto vytvořil úchylně růžový dětský pokojíček plný balónků a polštářů, který kontrastuje s věcností neustále hrající televize. Dílo je součástí výstavy De$ire v Holster Projects gallery, jejímž tématem je sexualita.

Ruston řekl, že Fritzlův případ použil jen jako příklad obecného problému a nedělal to pro to, že je šokující. "Ta sexuální část Fritzlova příběhu byla prodávána jako zboží a přesně tak funguje komerční svět."

"Ale to, co mě opravdu oslovilo, je fakt, že děti Elizabeth se rodily do prostředí, kde jediným oknem do světa byla televize, masové médium. Také jsem chtěl ilustrovat rozdíl mezi skutečným milováním a pornografií. Myslím, že je to metafora způsobu, jak lidé vnímají masová média," dodal tvůrce.

Dodává, že podobně ho fascinuje reakce lidí na smrt Michaela Jacksona. Všichni ti lidé, kteří ho vůbec neznali, oplakávali jeho smrt, protože si mysleli, že ho znají a vyrůstali s ním. Přitom ho nikdy osobně nepotkali.