Zatímco pátek měl letní náladu, sobotní déšť změnil celý areál festivalu v moře bahna. Utéct před ním nebylo kam. Typické oděvy vyznavačů těchto hudebních stylů byly doplněny dlouhými igelitovými pytli, který měli mnozí natažené na nohou až k hýždím a pečlivě omotané izolepou, aby držely. Snahou bylo uchránit kalhoty a boty před okamžitým promočením a pokrytím vrstvou mazlavého bláta. Otužilci dali přednost kraťasům a bosým nohám a ti nejodvážnější pogovali pod pódiem a rozstřikovali kolem sebe vysoké spršky bláta, které měl každý až za ušima.

Bláta ale bylo tolik, že postupem času se nedalo od areálu vjet jinak než na čtyřkolkách, jimiž se převážely i nástroje, protože dodávky v blátě beznadějně uvízly, Jedna spálila spojku, a problémy měla i některá auta s pohonem na všechny čtyři. Někteří řidiči dokonce zkoušeli nasadit řetězy. Místy se nahromadily až třceticentimetrové vrstyv rozjěžděného bláta. I jedna z hvězd sobotního večera, manchesterští Buzzcoks si museli počkat, protože dodávka, která je přivezla až k pódiu už neměla šanci vyjet zpět. Střed stanového městečka se proměnil v jezero řídkého bláta hluboké místy deset až patnáct centimetrů.

Právě Buzzcocks, kteří se dali dohromady před třiatřiceti lety a jsou jednou z vůbec prvních punkových kapel, hrávali před Sex Pistols, byli jednou z hvězd sobotního večera. Ukázali, že na říznosti nic neztratili a jejich melodické písně jsou stále svěží. Publikum zaměřené na ska ale více ocenilo následující superskupinu, v níž se sešel jamajští zpěváci Pat Kelly a Dave Barker s Britem Christopherem Ellisem. Nabídli klasické jamajské rock steady / ska okořeněné soulem, reggae a rhythmandblues. Soudobější sound plný zvukových efektů přinesli po nich hrající Dub Inc. Vedlejší pódium nabídlo více punku, u nás dobře známé streetrockové Deadline a hlavně kanadskou legendu SNFU, ale také poppunkové Squirtgun nebo Peacocks. 

V neděli festival vyvrcholí vystoupením Backyard Babies, NoMeansNo a New York Ska Jazz Ensemble.