"Největším tahákem výstavy jsou originály Mnichovské dohody a právě k nim se váže spot agentury Euro RSCG, která po úspěchu na několika národních i mezinárodních soutěžích získala významné ocenění, bronzového lva, i na 56. ročníku festivalu Cannes Lions. Jedná se o špičkové ocenění, o reklamního oskara, kterého převzal kreativní tým reklamní
agentury," uvedla Radka Schusterová z Národního muzea.

Výstava Republika končí 6. července. „Více než 250 000 návštěvníků nám potvrdilo, že výstavu lidé nechtějí jen vidět, oni ji chtějí prožít. A to u nás v muzeu mohou. Výstava se člení do různých prostředí pro onu dobu typických pro město či venkov: módní salon, knihkupectví, kavárna, kde si lze sednout ke stolku a poslechnout si některou z jazzových skladeb, sokolská tělocvična, v níž si lze zacvičit na bradlech, vesnická třída, kostel nebo hospoda, která má jen jednu chybu – nečepuje se v ní pivo,“ popsal výstavu generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš.

Výstavu o 1. československé republice doplňuje speciálně vyrobený systém multivizí  složený z 16 filmových smyček, ve kterých je zpracováno celkem přes hodinu archivních materiálů převážně z fondů Národního filmového archivu a částečně ze soukromých sbírek.