Bocelli svůj skvělý výkon rozprostřel do dvou podob. V první části večera zazpíval některé operní árie, konkrétně z děl Verdiho, Pucciniho, Rodriga a Denzi, přičemž orchestr přidal slavnou předehru z Bizetovy Carmen.

V druhé části zazněly populární písně od De Curtise, Lehara, Leoncavalla a dalších. Praha měla možnost vyslechnout stejný repertoár, který Bocelli nabízí při svém turné k loňskému albu Sentimento i v dalších evropských městech.

Nebyl ale jedinou hvězdou večera. Znamenitá italská sopranistka Maria Luigia Borsiová je vzrůstem malá a na pódiu působila nenápadně. Jakmile ovšem poprvé zazpívala, dostala se co do hvězdnosti Bocellimu na roveň. Příběhy jednotlivých skladeb prožívala radostnými i bolestnými grimasami a nejúžasnější byla v duetu z 1. jednání Pucciniho Le Bohéme.

Houslový doprovod Rogerové

Třetí osobností byla londýnská houslistka Ruth Rogerová. V osmdesátihlavém hudebním náporu Českého národního symfonického orchestru trochu zanikala, ovšem svůj kumšt předvedla hned několikrát, když se postavila po tenoristův bok a nechala nástroj "rozmlouvat" s jeho hlasem.

Bocelliho koncert mohl vzhledem k repertoárové rozpolcenosti leckomu připomenout hrací juke box. Nutno si ovšem uvědomit, že pokud někdo signalizuje novou éru v opeře, její cestu k mládeži a masovému publiku, potom jedině on. Navíc je neoddiskutovatelné, že má mimořádný hlas.